نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

همه برادر دارن منم برادر دارم

برادرم اومده خونه 

میگه «داداشی  این چادرو میزنی سرت »😮

میگم« براچی » 

- حالااا 😒😒😒 

با هزار زور زدم سرم😩 

- فیکسشه ببین چی خریدم😏😏 

اومدم از وسط نصفش کنم😡😡 

میگه« برا زنم چادر گرفته بودم خوستم ببینم اندازشه یا نه ؟؟😰😥😥»

من :😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۵

نظرات  (۵)

۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۶ مهدیس سپهری
خخخخخ
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۷ مهنا احمدی
:))))))جالب بود
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۹ مهدی هادیزاده
جالب بود...لایک



yaz
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۰ زهرا قربانی
کار خوبی کرده بوده
پاسخ:
براچییییی؟؟؟😱😱😱
۲۶ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۳ خواندنی ها
به وبلاگتون که میام لبخند رو لبام میشینه
لبت همیشه خندون
پاسخ:
خیییییییلی خوشحال شدم که اینو گفتین افتخار ماس
ممنونم همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">