نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
سه شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ

واآااااای نهه

اگه بگن
امشب
عروسے
اونیه
که
عاشقشے
چیکار
میکنے؟؟؟
موافقین ۴ مخالفین ۱ ۹۵/۰۵/۱۲
khoozboy

دانشجویی

نظرات  (۱۷)

۱۶ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۳ غلامعلی حسینی بهجانی
سلام
خوبی داری اما کمی نیاز به تمیز کاری داره
چون بعضی از عکسها لود نمیشن

شما رو لینک کردم...
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۰ ⓂⒶⒽⓈⓐ ...
عشق مِشق کیلو چند؟
:/
پاسخ:
ایول 
موافقم
^_^
پستائی که راج بهش گذاشتم پاک میکنم.
وضو میگیرم نماز میخونم.
بعد نماز با بغض ته دلم براش ارزوی خوشبختی میکنم...
بدون هیچ حرف دیگه ای ته تهش زندگی میکنم...
زندگی...
پاسخ:
چه بابرنامه
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۲ رادیو عاشقی
عذا میگیرم
دلم کباب میشه
جون میدم):
پاسخ:
دیگه در این حد هم زیاده رویه...
میرفتم و بهش تبریک میگفتم و تو جشنش سنگ تمام میذاشتم :(
پاسخ:
سنگ تموم از چه نظر...
^_^
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۱۰ ژله پرتقالی
شوخیشم قشنگ نیس :(
من خیلی خوشحال میشم ^_^
آخه اون شب عروسیه خودمه !!!!
:)))))
پاسخ:
:))))
ماشالا اعتماد بنفس 

دو س تا دوست پایه جم میشیم میریم وسط قرش میدیم
پاسخ:
^_^
عالیه 
خییییلی خوبه این کار
هیچی براش آرزوی خوش بختی میکنم.
هیچکارمیگم ایشالاخوشبخت شی
قرارنیس که بخاطرش خودموازبین ببرم
پاسخ:
اون وقت میگن پسرا ...
دخترا مثه اینکه بدترن
^_^
دلی از عزا در میارم :)))
پاسخ:
خخخخخ
خوش بگذره
^_^
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۳۱ امیری حسین و نعم الامیر
به درک
پاسخ:
-_^
۱۲ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۴۲ من انقلابی ام
فدا سرت
کسی رو که قراره خبر عروسیش رو بیارن
بزار بیارن..
چون به درد نمیخورده 
وگرنه میموند و وایمیساد
۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۵۵ دخترمهتاب ...
واااای نه عصن حرفشو نزنین
الکی مثلنی
خخخ
پاسخ:
الکی مثلنی
^_^
عشق؟
شیب؟
بام؟
اصن عشق چی هس؟
:/
بابا میرفتیم یه نون مفتی میخوردیم:دی
پاسخ:
^_^
۲۰ مرداد ۹۵ ، ۱۶:۴۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
میرم وقت آرایشگاه میگیرم .. حتما دعوتم میکنه دیگه ..خخخ
پاسخ:
بله 
چرا که نه
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">