نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۹ ب.ظ

راه های افزایش ثواب روزه داری

تا حالا به این فکر کردین که چطوری میشه ثواب روزه داری رو بیشتر کرد!؟؟ ^__^

تا حالا به خودتون گفتین که «ای کاش امسال ثواب من از همه بیشتر میشد»!!?

خب😳

خب به جمالت 😕

بیا ادامه ی مطلب تا راه و روش افزایش ثواب ماه رمضان رو یاد بگیری😎😎

یکی از بهترین روش های افزایش ثواب روزه داری








مطمئنم اونقدر ثواب هاتون زیاد شده که به مقام شهادت رسیدین 

نههههه؟؟؟

حالا فک کنین من وقتی داشتم عکس انتخاب میکردم چه به روزم اومده*_*

 نظر بدین ولی فحش ندین

 باشه !!!!

نظرات  (۲۶)

۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۶ سیّد محمّد جعاوله
چون گفتی فحش نده
نمیدم
ولی دمت گرم با خود روزات
پاسخ:
خدا رو شکر که گفتم

۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۷ ♠Mãh§â♣ ...
حرفی نیس :////
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۸ رفیق خاموش


الان افطار خوردیم سیریم :)
پاسخ:
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۲۳:۳۶ علی رحمانی پور
ببخشی من الان دیدمشون
انقد خوردم که حالم بهم میخوره از خوردن
خوبه از اینا گذاشتی نداریم ما
والاااااا
پاسخ:
ماهم نداریم 
خدا خیر بده گوگلو
^_^
:/
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۶ علی رحمانی پور
الان باز آپش کردی !!!!! خدا بگم چیکارت کنه
ولی تکراری شده
پاسخ:
اون سری اشتباه شد
^_^
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ محسن رحمانی
O_o
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۴ محسن رحمانی
نوش جونت  :دی
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۸:۴۵ محسن رحمانی
نوش جونت  :دی
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۹:۴۷ سید رضا حسینی
ثواب مجید جان دلبندم
پاسخ:
ببخشیییییید^_^
خخخخخ
من که اصلاهوس موس نکدم
فشتم نمیدم
پاسخ:
آفرین بچه با ادب
خخ دلم خواست نمیری
پاسخ:
^_^
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۲۷ طاهاعیان خوشمزه :)
صواب با ثواب فرق داره ها!!
برای من اون عکسا عادی شده
انقدر دوستایی مث تو داشتم که از اینا برام فرستادن :/
پاسخ:
ببخشیییید^_^
خب سری بعدی یه نوآوری میکنم
واای من می خوام :(
پاسخ:
^_^
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۹ دختر مهتاب ...
خداثوابشون رو دوبرابر کنه
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۸ آذین& گیتی
:))
خوبه بعد افطار دیدم
:)
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۰:۵۴ سروش فتحی
بهم می گیفتی بعد از افطار بیام دگه

پاسخ:
^_^
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۱:۵۷ ریحانه. الف :)
:/
من ک اصنش هم گشنه نیستم عا p:
پاسخ:
&_&
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۵۹ (ک) (شباهنگ)

با این حساب یک عده در تمام سال روزه دارن و ثواب کار.
عده ای هم در تمام عمرشون هرچی هم روزه بگیرن..
ثوابی نصیبشون نمیشه. :)
پاسخ:
ها∞_∞
راه های «افزایش» ثواب روزه داریه هاااا
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۳ شکوه شب وروز
خدارحمتت کنه
پاسخ:
انشاءالله 
^_^
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۰۹ محمد * شـــــــــورگشتی *
حس و حالتون از نوشتنتون معلومه!!! خخخخ
آخه 5 بار ثواب رو صواب گفتین!! خخخخخ

پاسخ:
^_^
۵تا میبینن و باید خواهش کنی که فحش ندن (البته اندکی)
حالا من کلی عکس دیدم و این چنتاشه
حال و روزم ازین بهتر نمیشه دیگه
^_^
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۶:۵۰ غزاله رضایی
اگه فوش ندیم پس چی بگیم با دهن ماه رمضون؟:(
پاسخ:
با دهن ماه رمضون؟؟؟
هآااااااا*_*
بگین چه بچه ی خوبی^_^
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۴ leilaaaaaaaaa mohammadi
وایییییییی اینارو بردار از جلوی چشم من
۱۷ تیر ۹۵ ، ۰۱:۲۲ سید مهدی رییس السادتی
سلام
اینا که شما آوردین زیاد ربطی به روزه بودن نداره.در حالت عادیم گیر ما نمیاد
پاسخ:
^_^
البته گیر ماهم نمیاد ولی میریم تو گوگل نیگا میکنیم 
ناکام از دنیا نریم
۱۹ تیر ۹۵ ، ۱۸:۱۷ سربازکوچولو
از اونجایی که من بعد ماه رمضون اومدم،با دیدن این عکسا عذابی نکشیدم :)
یه بار دیگه برگردین اول ابتدایی املا بخونین.البته حقم دارین ثواب رو اشتباه نوشتین
تو ماه رمضون،آدم با دیدن این عکسا  اصلا نمیدونه املا با کدوم الف نوشته میشه...

پاسخ:
از بابت اون غلط املایی شرمنده 
ولی بنده درسش کرده بودمااااااااا
^_^
خداثوابشون رو دوبرابر کنه



ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">