نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۶ ب.ظ

اینتاگرام و من

توی اینستاگرام یه پیج هست به نام دانستنی های زنان و زایمان
ده هزار تا فالوئر داره
جالب اینجاست
.
.
.
.
.
.
.
.
9هزارتاشون مرد هستن!!!!!!!!!!!!!!!!!!


این نشون میده که بعضی از مردها علاوه بر آرایش ، به زاییدن هم فکر میکنن...
••••••••••••••

الکی مثلا من مجید خراطهام..
.
.
.
.
.
.
)(تیغو بردار پستامو لایک لایکی کن تلافیه
)(عمری من مطلب گذاشتم تو نگفتی کافیه.
تورو بخدا قسم اونطور نگاه نکن ب من / لا اقل لایکی بزن، کامنت بذار حرفی بزن /
عزیزم دستات نلرزه لایک اولو بزن / واسه ی پستای خوبو خنده داره من / لایک دومو بزن نذار بریزه آبروم / من تورو لایکت نکردم تو نیاوردی بروم
3و4و5و6 لایکارو پشت هم بزن.
) خب اگه خندت میگیره ، هی بخندو هی بزن
شاید اون لحظه ببینی پست زیبای منو
بیا باهم آشنا کن لایک و پستای منو.. 
••••••••••••••••••

ﺁﻫﺎﯼ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻪ ﻋﺸﻘﺖ ﺭﻭ ول کردی و دنبال یه ﻏﺮﯾﺒﻪ می گرﺩﯼ!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻏﺮﯾﺒﻪ ﺍﯼ ﻫﺴﺘﻢ ﺩﺭﺣﺪ ﻧﻮ، ﺩﺳﺖ یه خانم دکتر ﺑﻮﺩﻡ ﻓﻘﻂ ﻣﺎﭼﻢ می کرد
•••••••••••••••••••

راننده تاکسی اسکناس روگرفت وپرسید:
یک نفری؟
مکث کردم وگفتم:خیلی وقته...!
یکی زد محکم توگوشم گفت اینجا تلگرام نیس
میخوام بقیه پولتوبدم O_0

•••••••••••••••••••

شخصی نزد حکیم رفت و پرسید من بواسطه تلگرام با دختری 

زیبا آشنا شدم و قصد ازدواج با او را دارم.

به نظر شما این امر مشکلی ندارد؟؟؟

حکیم گفت:

از کدوم گروه ؟ منم اد کن!!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">