نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۰:۲۳ ق.ظ

خطای دید خنده دار

به حروف زیر به مدت 10 ثانیه بدون پلک زدن خیره شوید و سپس به مدت 5 ثانیه سریع پلک بزنید



fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

.
.
.
.
.
.
.
هیچ اتفاقی نیفتاد نه :-D

طراحی و اجرا از خودمه ^_^

دلم خواست هیچ اتفاقی نیفته O_0

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
khoozboy

سرکاری

نظرات  (۱۸)

۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۴ محسن رحمانی
بی مزه :دی
پاسخ:
خخخخخ
بی جنبه&_&
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۶ ♠Mãh§â♣ ...
افرین افرین ینی ااافرییییین :\
چقد جالب بود عصن:/
چقد شما هنرمندی:/
چش نخوری ننه :/
پاسخ:
خودمم میدونم
میخوام برم خارج شاید از استعداد های درونم استفاده کردن
^_^
o-0
پاسخ:
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۷ محمد دانشمند
اگه اتفاقی افتاد زنگ بزنید خودم فوشتون میدم
پاسخ:
به قول یکی از دبیرام 
بدی بدی بدی
^__^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۸ شکوه شب وروز
عجبا
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۱ دوست آشنا
جالب بود
پاسخ:
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۱ سربازکوچولو ...

ادمه بدین موفق میشین.

حیفه یه همچین استعدادهایی پنهان بمونن.


پاسخ:
واقعا ~_~
اصن هیچکس به فکر استعداد های این کشور نیس 
دارم حیف میشم 
خدااااا چرا من ؟؟؟
خخخ^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۸ سیّد محمّد جعاوله
جالب بود
ولی میخام بدونم چقد فشا اوردی به این طرح رسیدی
برام جالب بدونم
پاسخ:
این طرح حاصل ساااال ها زحمت و تحقیق من و گروهم هست
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۳۹ حسن قاسمی
خخخخ ... قبل از اینکه نگاه کنم، آخرش رو خوندم
پاسخ:
بدی بدی بدی 
&_&
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۴۳ طاهاعیان خوشمزه :)
اوه یه اتفاقایی افتاد!!
پاسخ:
هآاااااا
∞_∞
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۰۲ یحیی پروین
lمعلوم بود که هیچ اتفاقی نمیوفته!!!
منم نیگا نکردم P:
وبتون رو دنبال کردم
لطفا وب ما رو دنبال کنین :)
پاسخ:
استعداد هام خیلی معلومن
دنبال شدین^_^
خخخخ
راستشو بخوای من قبل اینکه نگاه کنم و پلک بزنم
اومدم یه راست پایینشو خوندم...
شما خعلی با استعدادی
منتظر کشف استعدادهای بعدی شما هسدیم ^_^
پاسخ:
استعداد های بعدیم در دست تحقیقه
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۲ سید مهدی رییس السادتی
سلام میدونستم سرکاریه .رد شدم آمدم پایین دیدم حدسم درست بود
خخخ
پاسخ:
مثه اینکه شما با استعداد تر منی
^_^
منو ....
گفتم الان شکل یک آدمی .... عکسی ... متنی ... چیزی ظاهر میشه ...
والا ...
پاسخ:
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۴۷ (ک) (شباهنگ)
در لیست اختراعات نایاب باید ثبت بشه..
پاسخ:
مسؤلین باید حمایت کنن
دمت گرم
جالب بود
۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۹ سید ابوالفضل ساقی
من واقعا 10 ثانیه نگاه کردم و 5 ثانیه واقعا پلک زدم
خیلی نامردی ...
پاسخ:
^_^
ابتکارات منه دیگه 
خودمم از خودم در عجبم
۲۳ تیر ۹۵ ، ۰۸:۰۵ سید ابوالفضل ساقی
خیلی خبیثی!!
پاسخ:
°_°

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">