نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
پنجشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ

..........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وای چه قدر دنبالم میای آخه؟ من قصد ازدواج ندارم عزیزم :) 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۳
khoozboy

جک

سرکاری

نظرات  (۱۱)

توروخدابیابامن ازدواج کن
خخخخخخ
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۵ طاهاعیان خوشمزه :)
خخخ
حالا جون من !!!!!!!!
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۶ سیّد محمّد جعاوله
0
0
0
0
0
تا وضعت اینه دختر بهت نمیدم
((بابای دختر))
پاسخ:
تو رو خدا نههههه
^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۳۸ رفیق خاموش
بابا اینا دنبالت نمیان که

 دارن میرن پایین تو بخش کامنتا:)
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۶:۴۵ محسن رحمانی
.......
هههههه عجبا
بی شوهری بیداد میکنه نه بی دختری :))))))))))))))
پاسخ:
بی شوهری خودتی^_^
من پسرم 
~_~
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۲۷ محمد دانشمند
بیشعول
پاسخ:
بی ادب 
بی جنبه 
خجالت بکش چه طرز حرف زدنه
خخخ^_^
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۷ ♠Mãh§â♣ ...
:///

تو رو خدا با من ازدواج کن من عاشقت شدم
دست رد به سینه م نزن
این قلب فقط واسه تو میتپه لامصببب
من بدون تو میمیرم عششششقممممم...




یا ابرفرز اینارو از کجا اوردم @_@
پاسخ:
عاشق من که بشی خودشون میان
^_^
عزیزم من بخدا فقط کچلمو کورم
هیچ عیب دیگه ای ندارم
توروخدا جواب مثبت بده...
خخخخخ
پاسخ:
قصد ازدواج ندارم عزیزم 
چقدر بگم آخه ~_~
خخخخخ ^_^
خخخخخخخخ بیاوخوبی کن
پاسخ:
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">