نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۱۲ ب.ظ

داستان طنز ۱۵(روزهای سخت پسا کارنامه)

روزهای سخت پسا کارنامه

پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب دید که یک پاکت به روی

بالش گذاشته شده و روش نوشته: «پدر». ...با بدترین پیش داوری های ذهنی پاکت رو

باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند: پدر عزیزم ! با اندوه و افسوس فراوان برایت

می نویسم. من مجبور بودم با دوست دختــــــر جدیدم فرار کنم می دونستم که تو اون رو

نخواهی پذیرفت به خـــاطر خالکوبی هاش ، لباسهای تنگش و به خاطر اینکه سنش از

من خیلی بیشتره. اما فقط احساسات نیست، پدر. اون حامله است.

ما یک رویای مشترک داریم. اون چشمـــــان من رو به روی حقیقت باز کرد که هرویین

واقعاً به کسی صدمه نمی زنه. در ضمن، دعا می کنیم که علم بتونه درمانی برا ایدز پیدا

کنه. نگران نباش پدر، من 17 سالمه، می تونم از خودم مراقبت کنم.
با عشق،
پسرت
-----
پاورقی : پدر، هیچ کدوم از جریانات بالا واقعی نیست، من بالا هستم تو خونه.

فقط می خواستم بهت یادآوری کنم که تو دنیا چیزهای بدتری هم هست نسبت به کارنامه

مدرسه که روی میزمهدوست دارم هروقت برای اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزنی!


نظر یادتون نره^_^

نظرات  (۱۰)

۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۲ اقا مهندس
خخخ
اخ اخ اخ
حال روز این روزای من
پاسخ:
برا همدردی با شما ها و خودم گزاشتم
^_^
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۲۵ اقا مهندس
به وبلاگ منم سربزنید
من شما رو دنبال میکنم خوشحال میشم شما هم منو دنبال کنید
اینم ادرسم
http://studentofut.blog.ir/
پاسخ:
چشم حتما 
تشکر از حضورتون
خخخخخ عالی
خدایافردامنم کارنامه میگیرماضایم نکنیا
پاسخ:
انشاءالله که موفق باشین
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۱:۵۷ سیّد محمّد جعاوله
چه مقدمه ای بود
من هم برات دعا می کنم
که در این امتحان زندگی موفق شی

جالب بود
ممنون
پاسخ:
ممنون
لطف دارین 
ههههههههههههههههههههه
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۱۲ رفیق خاموش
خخخ نکنه شمام از این ترفند استفاده کردین
پاسخ:
من ؟؟؟؟؟ *_*
غلط بکنم 
اگه اینا رو بنویسم بابام میگه کارنامه فداسرت بخاطر این حرفایی که زدی میکشمت
در هر صورت میکشتم^_^
خخخخخ
ای ول خیلی باحاال بود ^_^
خخخخخ
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۲ محمد * شـــــــــورگشتی *
بجای ایقدر زور و ضرب ، خوب مینشستی درستو می خوندی!!! خخخخخ
با اون پسرم ... جسارت نشه یه وقت!! خخخخ
پاسخ:
اختیار دارین حاجی
بنده خدا قسمت نبوده وگرنه درس میخونده^_^
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۰۰ دخیـ گمشدهـ
لایک
۰۲ تیر ۹۵ ، ۰۲:۴۵ سید مهدی رییس السادتی
سلام
خنده دار بود
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">