نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۲ ب.ظ

یه سوال ذهنمو مشغول کرده


یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده،‏ منفی جمله ی‏"من دارم میرم‏" چی میشه؟

1.من دارم نمیرم؟

2.من ندارم میرم؟

3.نه من دارم میرم؟

لطفا گزینه صحیح را به ‏29‏ دوتا ‏6‏ ارسال کنید 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۳
khoozboy

نظرات  (۶)

۲۳ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۶ zahra najafkhani
نمیخوام برم :-)
پاسخ:
بین سه تا گزینه نیس
پس مردوده
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۸ خواندنی ها
ادم هنگ میکنه یکم بهش فک میکنه
۲۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۷ زهرا قربانی
هیچ کدام
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۲ مهدیس سپهری
من ندارم ونمیرم
به نظرم درسته
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۱:۵۶ سینا مرادی
:-)
((:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">