نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

استاتوس های جدید

هیچوقت یادم نمیره یه بار معلممون یکی رو گرفت مث الاغ زد از کلاس انداخت بیرون بعدش پشیمون شد گفت آخه بچه ها شما چرا منو اذیت میکنید که مجبور شم بزنمتون ؟؟؟ شما مث بچه ی خودم میمونید ؛ حالا برید اون دوستتون رو که زدمش صدا کنید بیاد تو …
آقا پسره اومد تو ، معلمه بهش گفت چرا آخه اذیت میکنی ؟؟؟ چرا کاری میکنی که مجبور شم بزنمت ؟ چرا آخه ؟ ها ؟ چرا آخه ؟؟؟ یهو دوباره شروع کرد پسره رو زدن ، پسره سری دوم از سری اول بیشتر کتک خورد …
ما هم مونده بودیم بخندیم یا لخت شیم سینه بزنیم !
.
.
عاقا یه چیزی بدجور ذهنمو در گیر کرده ، به این دوتا ضرب المثل دقت کنید :
حالا طرف یه شکری خورد !!!
ببخشید میون کلامتون شکر !!!
آیا معنی شکر در دو جمله یکی است ؟؟؟
آیا با گفتن جمله دوم به ما توهین میشه ؟؟؟
.
.
من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع میکنم تو جشنواره خوارزمی ارایه 
.
.
نشد یه بار این خانواده بپرسن صبونه میخوری ؟ بعد ما هم با ناز بگیم بیارین تو رختخوابم لطفا …
یعنی گفتیم ها منتهی جوابش در خور مقام ما نبود نادیده گرفتیم !
.


بقیه ش در ادامه مطلبه

ده برو تو ادامه دیگه وایساده منو نیگا میکنه

زندگی رویاست ، زندگی خاطره‌ س ، زندگی آرزوئه ، زندگی شادیه ، زندگی …
یکی به من بگه چرا زندگی جعفر نیست ، چرا بهرام نیست ، چرا فرشاد نیست ؟؟؟
.
.
عاقا من نمیدونم چه حکمتیه هروقت که من گشنمه فرق یخچالمون با کمد ، فقط چراغ توشه ! حالا کافیه من مریض بشم اشتهام کور بشه ، از تخم طوطی آمازونی بگیر تا شتر بریون در این گنجیده میشه ؛ ماه رمضون که دیگه هیچی اصن واویلاست … یخچاله ما داریم ؟
.
.
الان بچه ۴ساله از باباش Gallexy Note II میخواد بعد ما یه فامیل داشتیم اسم بچش رضا بود ، تا ۱۲سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکر میکردم علامت اونه !

.
.
اعتراف میکنم تا وقتی که موبایل نداشتم جمله “هیشکی منو دوس نداره” رو درک نمیکردم ؛ حالا هروقت میرم سر گوشیم عمق این جمله رو میفهمم !
.
.
شماها نمیدونید از عشق یکی مُردن یعنی چی ؟
منم نمیدونم فقط اونایی که مُردن میدونن ، روحشون شاد !!!
.
.
ﺷﺎﻋﺮ ﺩﺭ ﺟﺎﻳﯽ ﻣﻴﻔﺮﻣﺎﻳﺪ : ﺩﺭ ﻛﻠﺒﻪ ﻣﺎ ﺭﻭﻧﻖ ﺍﮔﺮ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺻﻔﺎ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺖ ، ﻣﺎﺳﺖ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺭﻭﻏﻦ ﻧﯿﺴﺖ ، ع.ن.م ﻧﻴﺴﺖ … ﺍﺻﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﻧﯿﺴﺖ !!!
.
.
کتلت هدفش این بوده که کباب کوبیده بشه ولی مشکلات زندگی مانع پیشرفت بیشترش شده !
.
.
بیانیه شرکت ال جی :
کره رو میبرین هاااا ؟!؟! ال جی دیگر شما را به دیدن ادامه برنامه دعوت نمیکند … همون پارس خزر از سرتون زیاده
.
.
عاشق کارای Unknown Artistــَم
مخصوصن آلبوم Unknown Albumـِـش
و مخصوصن آهنگ Unknown Trackـِـش …
.
.
آقا اینایی که میگن مثل سگ دروغ میگه ، آخه مگه سگ دروغ میگه ؟ اصلا مگه سگ حرف هم میزنه ؟
.
.
از دید دخترا : شوهر چیز مزخرفی است مگر آنکه پیدا شود !
.
.
تو این دوره زمونه باید به بعضی از پسرا گفت خدایی دمت گرم که هنوز دست به ابروهات نزدی ! والااااااااا … 
.
.
صدای بچه همسایه نمیزاره بخوابم…
من اگه بچه دار بشم تا هفت سالگی میزارمش پرورشگاه… بعدشم میزارمش مدرسه شبانه روزی… بعدشم رفت دانشگاه میزارمش خوابگاه… همونجام یکیو پیدا کنه بره سره خونه زندگیش…
یه همچین پدر دلسوزیم من !
.
.
احساسی که راننده ها موقع سبز شدن چراغ قرمز دارند ، فضانوردان موقع پرتاب موشک ندارند !
.
.
اگه P حامله بشه میشه B !
به همین راحتی ! سرشار از استعدادم …
.
.
ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﻛﻪ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﺧﻴﻠﻰ ﻗﺸﻨﮕﻪ ، ﺭﻧﮓ ﭼﺸﻤﺎﺕ ﺧﻴﻠﻰ ﻋﺠﻴﺒﻪ ، ﺍٓﺷﻐﺎﻻﺭﻭ ﻣﻴﺒﺮﻯ ﭘﺎﻳﻴﻦ ؟
.
.
یه بارم عاشق شدم بعد بیشتر فکر کردم دیدم نه بابا دسشویی دارم !
.
.
نسل ما پیر شه شبا جای دندون‌ مصنوعی مچ دست راست رو باید بذاره تو لیوان آب !!!
.
.
دﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘم ، ﮔﻔﺖ ﺳﻼﻡ و ﻗﻄﻊ ﮐﺮﺩ !
ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﮔﻔﺖ : ﺑﻪ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺷﻤﺎﺭﻣﻮ ﭘﺎﮎ ﮐﻦ ﻟﻄﻔﺎ …
۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ : ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩﯼ ؟
۷ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : الو ؟
۹ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﺩﺍﺩﺍﺷﻢ ﻻﺗﻪ ﻫﺎ میگم ﺑﮑﺸﺘﺖ !
۱۱ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺑﻌﺪ : ﮐﺜﺎﻓﻄططط !

.
دختره متولد ۸۲ استاتوس زده :
“از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم …”
اونوقت ما تا ۱۰سالگی برا هلیکوپتر بای بای میکردیم که چراغ بزنه واسمون !
.
.
یکی از مواردی که من توی انجامش خیلی جدّیم ، رعایت کردن سمت چپ و راست هدفونمه !
.
.
پسره ۸سالشه از باباش تبلت میخواد ؛ والا ما ۸سالمون بود دستمونو گاز میگرفتیم که جاش بمونه شبیه ساعت مچی بشه ؛ یعنی به قدری کیف میکردیم انگار ساعت سواچ دستمونه !!!
.
.
شمام تو امتحانا هرچی سوال بلد بودید ۰٫۵نمره داشت ، هرچی بلد نبودید ۲نمره ای بود ؟ یا فقط من اینقدر مفلکم …
.


.
یه واقعیت مهم زندگی که کشفش کردم اینه که وقتی زبونت از دهنت بیرونه نمی تونی بگی (ژژژژژ)
بعله … من یه همچین کارایی بلدم !
.
.
یه ماشین لوکس شاسی بلند دیدم که سانروفشو باز کرده بود و ۲تا بچه سرشونو عاورده بودن بیرون مث چی حال میکردن ؛ یاد بچگیای خودم افتادم ، همچنین حسی رو پشت وانت تجربه میکردم !

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">