نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۱۵ ب.ظ

پست ثابت(تیکه دون)

 تیکه دون

اینجا مخصوص دعوا ، تیکه انداختن و کشت و کشتار 

هرکی و نفر بالاییش 

بسم الله


نظرات برای ثبت نیازی به تأیید ندارند و در لحظه ثبت میشوند 


 باسلام خدمت دوستان 

 به علت نرسیدن به اهداف وب در این مطلب و نیز نپسندیدن شما عزیزان ، این مطلب از پست ثابت بیرون آمده و مطلب دیگری جایگزین خواهد شد 

 باتشکر

موافقین ۱۰ مخالفین ۵ ۹۴/۰۹/۲۳
khoozboy

نظرات  (۲۶)

بنده پیش قدم میشم فقط تورو خدا حمله نکنین
وبلاگ بسیار خوبی دارید     خیلی ممنون
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۴۹ پارازیت .
الان من با کی دعوا کنم؟؟؟:)

با خودت :))
تو با کی ای؟!!
الکی مثلا من شاخم دی:
ههههه  جنگ ؟؟ دعوا ؟؟ باکی؟؟؟
ههههه 
همین دیگه فقط چندتا پسر میتونن بدون دلیل و الکی با هم دعوا کنن
اینا کلن اینجورین

ﺷﻤﺎ ﺩﺧﺘﺮﺍ
  ﻫﺮﭼﻘﺪﺭ ﺷﺎﺥ ﺑﺎﺷﯿﺪ
   ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺁﺱ ﺑﺎﺷﯿﺪ
  ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺧﺎﺹ ﺑﺎﺷﯿﺪ
   ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺩﺍﻑ ﺑﺎﺷﯿﺪ
  ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﺷﺎﺳﯽ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﺎﺷﯿﺪ
ﺁﺧﺮﺵ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺳﯿﻨﯽ ﭼﺎﯼ ﺟﻠﻮ ﻣﺎ ﭘﺴﺮﺍ ﻭﺍﺳﺘﯿﺪ ﺗﺎ ﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﺑﭙﺴﻨﺪﯾﻢ
پسرا پرچم بگیرید من فرار کنم ﭘﺴﺮ:
ﭖ = ﭘﺎﮎ
ﺱ = ﺳﻨﮕﯿﻦ
ﺭ = ﺭﺍﺳﺘﮕﻮ
________________________________
_______________
ﺩﺧﺘﺮ ..
ﺩ = ﺩﻭﺭﻭ ....
ﺥ = ﺧﻨﮓ ...
ﺕ = ﺗﻨﺒﻞ ...
ﺭ = ﺭﻭﺍﻧﯽ ...
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
║ . Boy  
║ .▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
ﭘﺴﺮﺍ ﭘﺮﭼﻢ ﺧﯿﯿﯿﯿﯿﯿﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻﺳﺖ ﻧﯿﺮﻭ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺷﮑﺎﯾﺖ ﮐﺮﺩﻩ 
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۱۸ رفیق خاموش
بچه ها با هم مهربون باشید دعوا نکنید :)

ی صلوات بفرستین

خب به سلامتی آشتی:))
۲۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۲ محمد ابراهیمی
سلام

میشه راهنمایی کنید؟
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۵۷ تحسین رفیعی
ببین ...
افتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد ؟!
هر کی با ما در افتاد ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اتفاق خاصی نیفتاد ...
توانم در همین حده دیگه ...
مظلومم ...
مظلوم ...
😃 خــــــــــــــخــــــــــــــــــــخ ...
الکی مثلا من کم توان و مظلومم ...
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۲۴ (ک) (شباهنگ)
سلام دوست نشسته خنده... 
اسمت خیلی باحاله.... حالاخودت
کنار نشستی به همه میخندی: )))
پاسخ:
شرمنده
هم نت درستی ندارم
هم درگیر درسام هستم
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۱۱ شکوه شب وروز
اخه شمااول یه پست جنجالی راه بندازدعواش باما
اگه دلت واسه دعواتنگ شده ماازخجالتت درمیایم
پاسخ:
شاید همه مثل شما نباشن 
ولی باشه یه فرصت کوجولو به بنده بدین حلّه
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۴۲ leilaaaaaaaaa mohammadi
با افتخار دنبال شدید
من که دعوا ندارم ...
فقط میخوام بگم دنبال شدید ...
من رفتم ...
هرکی دعوایی هس من پایشم...
حملهههههه....
فالویی
منم فالو کن لوفطا


حاجی از شما بعیده جنجال راه انداختن بی خودی معنی نداره 
۳۰ خرداد ۹۵ ، ۰۲:۰۳ سید حسین حسینی
مگه میشه مگه داریم
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۳ محسن مقدم
جواب تستو نگفتیا
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۴۲ سید حسین حسینی
مگه میشه مگه داریم
۰۳ تیر ۹۵ ، ۱۰:۴۳ دختر مهتاب ...
اصلاااا  نداریم
۰۶ تیر ۹۵ ، ۱۱:۴۵ دنیا تتلیتی
خب هرکی اماده است بیاد جلوووووووووو
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۹:۳۰ سروش فتحی
وب خوبی دارید 

۱۶ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۲ سید ابوالفضل ساقی
اونی که گفته بود پرچم پسرا بالاست خیلی با متنش صفا کردم خدا خیرش بده

سلام داداش.خسته نباشی.عیدت مبارک.انشاءالله با نفس اماره و شیطان رجیم بجنگیم.با دشمنایی که واقعا خیلی خیلی سرسخت هستند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی