نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

نشسته خنده

^_^ لطفاً با لبخند وارد شوید ^_^

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • ۱۱ شهریور ۹۵، ۱۲:۳۸ - دخترمهتاب ...
    خخخخ
  • ۴ شهریور ۹۵، ۱۲:۱۶ - yasi adkd
    خخخخ
جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ب.ظ

استاتوس های خنده دار

یارو داداشش فوت میشه
نمیدونه چطور خبرو به زن داداشش بگه !
میگه شوهرت سرت زن گرفت !
زن داداشش : الهی جنازشو بیارن خونه
داداش : بچه ها جنازه رو بیارید :D
.
.
.
اُسکار وحشتناک ترین جمله خبری تعلق میگیرد به :
” سلام ، یه زحمتی برات دارم “
.
.
.
رفتم از این چشم بندایی که خارجیا موقع خواب میزنن خریدم
که مثلا با آرامش بخوابم !
هروقت میزنم همش استرس دارم یکی بیاد پا بزاره رو شکمم :|
.
.
.
آیا میدانستید :
عاشق شدن ۳۸۵ ساعت
به عمر انسان می افزاید ؟!
منم نمیدونستم
از خودم درآوردم :|
.
.
.
فقط یه مرد ایرانیه که بعد از چپ کردن ماشین
و قطع چند تا درخت و تیر چراغ برق
و کندن چندین متر گاردریل
با اعتماد به نفس از ماشین پیاده میشه و میگه :
جمع نکرررررده بودم مرده بودیماا :|

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">